söndag, juli 01, 2007

Festligt

Så var det dagen efter och lite dagen efter är jag allt. Men mest är det nog trötthet. Det blev en ganska lugn fest. Solen kom ju fram så vi kunde vara ute en del och det blev minglande, pratade och lite vindrickande. Tipspromenad och mycket mat också. Och så fick jag fina presenter, många flaskor, en pion, böcker, ett fint smycke, fina utemöbler och lite annat. Framåt tio hade alla gäster utom två åkt hem. Fredrik och Anders stannade kvar och vågade sig ner i baren. En del groggar och mycket prat fram till klockan 3. Sen stupade vi i säng. Men vi kom upp hyggligt och åt frukost vid tio. Fast vi hämtade inte barnen förrän vid halv 6 för jag behövde sova en stund till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad hade du skrivit för slags frågor till tipspromenaden?

"I tre år har jag pluggat.Vilket är mitt huvudämne?"

1. Tyska för ekonomer
x. Informationsdesign baby!
2. Kemi för doktorander i Litteraturvetenskap

Haha... jag kan svaret!/Linda

Anonym sa...

Jag hade nån sån fråga först men tog bort den. Hade istället frågor som: Vem har skrivit boken Smulklubbens skamlösa systrar?
1. Jonas Gardell
2. Bob Hansson
3. Mian Lodalen

:0)

Litteraturvetenskapskemi är annars ett spännande ämne. :0)