söndag, juli 29, 2007

Födelsedagar

I dag fyller Will elva år. Och min mamma fyller 60. Mamma vill inte ha kalas så de är på rymmen, fast de kommer hit ikväll för att bli bjudna på middag och fira Will.

Will fick sin present redan i våras. Han fick en cykel. Så egentligen skulle han inte få några presenter av oss i dag men jag kunde inte låta bli. Jag köpte en skjorta åt honom och så fick han och Boll ett radiostyrt flygplan tillsammans. Boll fick även strumpor och halsband och örhängen för att det inte skulle vara orättvist. Hans cykel kostade nämligen bra mycket mer än den hon fick när hon fyllde år.

Jag har provat det radiostyrda flygplanet. Det fastnade i ett träd. Tur att jag har en lång karl och en kratta.

4 kommentarer:

Linda sa...

Fyller de på samma dag?

Nisse sa...

Japp, på samma dag. Lite opraktiskt ibland men det går ju att slå ihop kalasen också.

Anonym sa...

Bloggvärlden vinkar och gratulerar. :)

Nisse sa...

Jag tackar å deras vägnar :0)