torsdag, juli 26, 2007

Framtidsutsikter

Det är spännande och lite nervöst. Snart är semestern slut. Snart måste jag börja jobba och då måste jag hitta jobb. Jag har prickat in några frukostmöten för företagsamma kvinnor i min kalender och skrivit några mail. Jag funderar lite på vad mer jag kan göra för saker som kan leda till kontakter och jobb. Pirrigt känns det. Kommer det här att fungera?

Och så min kurs i finska... oooh så spännande. Jag drömde om det i natt, att jag gick på den första lektionen.

Jag är redo för mitt nya liv and I will not take no for an answer. Det här ska funka. Jag ska tjäna pengar. Jag ska ha kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser att semestern givit dig kraft! Underbart.
Håller som vanligt alla tummar och tassar.

Nisse sa...

Ja det känns kul att det snart är vardag och jobb och det bådar ju gott.

Tack!