onsdag, april 02, 2008

Ett drama i tre akter

I går passade jag på och njöt av vårsolen. Satt bakom garaget tillsammans med två av katterna och lapade sol. Gäller att passa på för man vet aldrig när det blir toppenväder igen.

I dag blir det inte så mycket jobb för jag ska på spa igen. Med min syster den här gången.

Jag ska också vara lite kulturell i dag. Ska nämligen träffa ett gäng författare och diskutera skrivande. På ett café. Synd att jag ska köra bil annars skulle ett glas vin inte suttit fel. Jag får lite strindbergvibbar av upplägget. Ett murrigt café om kvällen, ett gäng skrivande bohemer och några flaskor vin. Världsproblemen kommer att lösas. Häftigt. Fast om Strindberg gjorde så vet jag inte.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter mycket trevligt. Just vinet är ju pricken över i. Nu blev jag sugen på rödvin och klockan är bara 09! Kanske lider jag av järnbrist (haha, jag skrev just Hjärnbrist men insåg snabbt mitt misstag!). Ha en finfin dag och kväll.

Linda sa...

Jag vill också följa med. Kom och rädda mig från Skandiakunder och annat löst folk haha

Anonym sa...

Kim - ha ha, ja hoppas inte du har hjärnbrist

Linda - du får gärna vara med nästa gång om du vill