torsdag, april 24, 2008

Sista rapporten innan hemresan

Sista kvällen innan hemresan. Vilken vecka. Så mycket som jag har gjort och upplevt. Det har verkligen varit intensiva och jätteroliga dagar. Alla människor har varit väldigt olika men mycket intressanta personligheter och vi har haft mycket trevligt ihop. Kändes lite sorgligt att lämna dem mitt i kvällens barrunda för att gå tillbaka till hotellet och packa och sova. Jag kommer inte att träffa dem i morgon innan jag åker och troligtvis så ses vi ju inte mer. Är ju så det blir.

Det har blivit en del barrundor. Jag har nog varit på en 8, 9 olika ställen. Fast utspritt på flera kvällar. Jisses, jag som inte är van. Men jag kände mig som 17 igen när vi var på ett ställe som heter Dynamo där ett finskt punkband spelade live.

Det är lustigt hur nära man kommer varandra på en sån här resa samtidigt som man inte alls känner varandra.

Jag är mycket glad att jag åkte och om chansen kommer igen så kommer jag att ta den. Definintivt.

Och ja just ja, jag har faktiskt lärt mig en del finska också.

3 kommentarer:

Linda sa...

Du verkar helt klart haft kul. Här hemma sen väntar springpridetåget. Då ska vi också ha kul minsann

Anonym sa...

Jag visste väl det. :)
Härligt att du har haft det bra.
Välkommen hem till sommarhettan.

Nisse sa...

Linda - ja det ska bli kul att tåga lite.

Kim - tack, ja det var varmare här än i Finland.