torsdag, april 17, 2008

Färdigt?

Oj, jag kanske är klar med mitt sponsorjobb. Om det nu inte dyker upp något problem förstås. I alla fall så sitter det en ny banner på qruiser. Med käckt rosa. Inte så väldigt informationsdesignigt med det är lite kul i alla fall.

Hoppas att allt är precis som det ska nu. Jag ska få en jätteaffisch som tack för mitt jobb. Den kan jag tapetsera med. Och så får jag ta med mig min käre man och gå in gratis på alla tillställningar som kostar pengar. Kul! Får se vad vi hamnar på. Jag känner mig lite vilsen då jag inte precis är någon som springer på lokal titt som tätt.

Undrar om jag har glömt något.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu ser jag den. :) Det rör sig, kan man säga!

Njut nu av din man innan du åker till Åbo.

Nisse sa...

Ha ha... ja visst rör den på sig :0)

Aaahh ja, jag ska passa på och njuta gubbe :0)

Linda sa...

Jag måste genast titta.

Anonym sa...

Gör det :0)