fredag, december 14, 2007

Hästigt


Svärmor har skaffat en ponny, lånat egentligen. Så Boll har börjat rida. Hon skiner som en sol. Men i dag var det lite kallt att stå där och titta på. Jag fick hålla hästen några gånger, tur att den inte är så stor. Hästar är lite läskiga tycker jag. '

Vi har köpt ett nytt köksbord. Vi tänkte först måla om det vi har men så hittade Erk ett som han föll för så jag tyckte vi kunde slå till. Så nu har vi precis monterat ihop det. Men eftersom det ska oljas in så får vi vänta till i morgon med att inviga det.

I morgon ska vi gå ut och äta julbord. Jag får bjuda mig själv eftersom jag inte har nån chef. Det är det värt. Vad ska man med en chef till?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska bjuda dig själv. :)

Och jag förväntar mig en rejäl rapport om vad du åt!

Nisse sa...

Ja det är ju faktiskt rätt bra med julbord på så vis att det innehåller sånt som vanligtvis ses som onyttig alltså lika med bra för min del :0)

Linda sa...

Åh den ungen är såååå lyckligt lottad. Jag hade varit i sjunde himlen om jag var henne i den åldern. Nästa generations Baryard. Gothenburg horse show nästa! Jag tar med ett Boll-plakat och viftar med på läktaren haha.

Anonym sa...

Ha ha... boll-plakat :0)

Ja det är toppen att hon får rida hos farmor.