torsdag, mars 27, 2008

Sjuk

Jag har varit sjuk, i en och en halv dag. Fick hosta, feber och huvudvärk. Igår kväll så visste jag inte vart jag skulle ta vägen då det gjorde ont i benen och huden och jag kände mig såå hängig. I morse så var jag frisk igen. Bara lite hosta kvar. Jag skyller mitt snabba sjukdomsförlopp på min kost. Flera omkring mig har varit sjuka i samma sjuka - i minst en vecka.

Min vikt har stått stilla ett tag och jag har suckat lite. Vill och behöver ju gå ner ganska mycket till. Men i morse visade vågen på minus 10 kg så nu är jag glad igen. Och mina muskler finns kvar. Båda två.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till musklerna!
Och bra med kosten som mirakelkur!
Skriv en bok med kostråd vetja. :)
(När du hinner.)

Nisse sa...

Det finns ju flera såna böcker redan så jag vet inte om min skulle ha någon plats.

Och inte hinner jag heller :0)

Anonym sa...

Äsch! Vissa av oss lyssnar bara på Nisse. Vi vet att Nisse är verklig och ärlig!

:)

Du har tid sedan när du drar dig tillbaka och lever på alla dina framgångar.

Anonym sa...

Du är för go :0)