måndag, mars 17, 2008

Motgång

Ibland blir det bara fel. Visst det ordnar sig men det känns inget vidare. Det är en svår balansgång när det på sätt och vis är mitt fel men ändå inte. Eller när konsekvenserna blir att jag får ta på mig skulden för något som inte helt är mitt fel. Men skit samma vems fel det är, det blev tokigt men det går att lösa så det kommer ju att ordna sig.

Fast emellanåt funderar jag faktiskt på att hitta på en annan affärsidé. Något som är enklare. Jag har ett roligt och spännande jobb men det är också många vindlande och ibland svåra vägar. Jag märker ju att jag inte har tillgång till allt kunnande som jag kanske borde ha. Funderar på att gå någon mer utbildning. Det räcker inte alltid att ha blicken och fantasin och en del av verktygen, ibland måste man ha mer erfarenhet, mer pengar och bredare kunskaper också. Fast jag lär mig ju hela tiden, det gör jag ju.

Ibland blir det bara lite för mycket motgångar för att det ska kännas kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.