tisdag, mars 18, 2008

Bättre i dag

I går var en mycket jobbig dag. I dag är det bättre. Med åldern kommer insikten att jobbiga känslor mildras och går över. Med den vetskapen är det lättare att härda ut.

Gå gärna in på qruiser. En liten sak som jag har gjort finns där. Inte den flashigaste grejen precis men ändå. Och köp gärna Drömhem och Trädgård för där i ska det finnas med några bilder som är tagna av mig. Fast jag kanske borde köpa tidningen själv först innan jag säger nåt. Kan ju se förskräckligt ut. Men skit samma, det blir väl inte värre än i går i alla fall.

Tror att jag ska ta lite ledigt resten av veckan. Inte helt men litegrann. Städa lite och kanske lägga ett nytt pussel. Läsa och kanske, kanske skriva något. Jag har känt skrivlusten bubbla några dagar.
Nu ska jag få några saker ur världen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är Drömhem&trädgård inspekterad o krukan var ju bra. Bara synd att de missat att ange dej som fotograf.
Så skulle du ju i den PR verksamhet även skrivit adressen till min hemsida. Men det löser sej ju i o m detta inlägg.
Just ja, jag ska omgående fixa på nämnda hemsida för jag glömde nog skriva att du tagit en av bilderna. Använde ju din bild till askkrukorna.
Sigge hälsar att benen var utsökta!

Anonym sa...

Vad bra att han gillade dem! Och hoppas att magen håller sig i form.

Det var ju inte så mycket bild av mig som var med så det är inte hela världen att jag inte står omnämnd. Men kul att ha tidningen.

Anonym sa...

Hihi. Jag ser vad du gjort! :D
HURRA!
Jag ser även ramen. ;)

Nisse sa...

Ja en mycket rak och fin ram :0) Inget krusidullande här inte.