tisdag, januari 22, 2008

På G

Jag har så lätt för att fastna. Mycket ordentligt skrev jag ett schema för dagen och det började bra men att sitta med nätet inom räckhåll är alltför frestande. Jag slinker lätt in på någon skojig sida och då händer det något med klockan. Den går liksom fortare då.

Jag överlevde finskan igår. Kunde faktiskt ganska hyggligt översätta en text. Inte illa. Något har stannat kvar tydligen. Fick tillbaka tentan jag gjorde före jul och hade VG på den. DET känns riktigt bra. Det är nåt att stoltsera med inför släktingarna.

Fick också ett nytt spännande jobb igår som är bra reklam men som inte ger några pengar. Men det är ett toppenjobb så jag är glad!

Och ett annat jobb som eventuellt är på gång kan innebära stora pengar. Riktigt stora pengar med mina mått mätt.

2 kommentarer:

Linda sa...

Ehrm...det där jobbet med stora pengar...är det jobbet som jag kanske får vara med på?
Hur ser chanserna ut att det blir så?
Vet du något? Jag biter ner naglarna...

Anonym sa...

Gratulerar till att det goda! :)
(I slutet av januari är varenda liten tia en stor peng!!)