måndag, januari 07, 2008

Host host

Helgens festligheter var väldigt trevliga men ledde till huvudvärk och trötthet. I morse förstod jag att det inte var enbart alkoholen och den sena timmen som gjorde att jag kände mig hängig. Jag är nämligen lite sjuk också.

Men i morgon är det full fart igen. Då ska jag på ett möte. Jag berättar inte riktigt än vad det innebär. Får se först om det leder någonstans. Men jag kan avslöja att det är lite oväntat och lite nervöst.

Jag fick fina presenter och jag blev mycket glad för att mina vänner ville fira min födelsedag. Jag hoppas att alla mådde bra efteråt trots tequilan.

3 kommentarer:

Linda sa...

Orättvist att jag blev magsjuk, jag som så tålmodigt stod emot tjatet om tequila.
Tack för en trevlig kväll

Anonym sa...

Tack för en rolig kväll tjejen! Nej, vi mådde INTE bra dagen efter så det är nästan lite rätt åt Linda att hon inte fick må bra heller...

Nisse sa...

Linda - du borde druckit tequila så kunde du skyllt på den om inte annat.

Therese - ja nån rättvisa måste det vara :0)