tisdag, januari 08, 2008

Avslöjandet

Okej, dags att avslöja vad mötet gick ut på.

I går så ringde telefonen och jag blev tillfrågad om jag ville hoppa in som vikarie. På gymnasiet. Som textlärare på ett medieprogram... nåt sånt. Jag är lite förvirrad och överraskad och nervös. Ska börja på fredag. Det är några timmar i veckan fram till början av februari.

Jag var i skolan i dag och fick nyckel och blev runtvisad och fick lite instruktioner. Som tur är har jag ett bra stöd i M (som är Sannas mamma).

Få se hur det här ska gå.

6 kommentarer:

Linda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda sa...

Hej det var jag som tog bort kommentaren, jag skrev så himla fel haha.
Vad roligt att du fått jobb, grattis. Är det en fast anställning?

Anonym sa...

Nämen så roligt! Gratulerar o hoppas morsan e snäll mot dig :)
Kram

Nisse sa...

Linda - nej, bara timvikariat fram till februari. Tack, nervöst är det. Du får följa med som moraliskt stöd :0)

Sanna - tack, ja hon är snäll. Det behövs. Hur gör man?

Anonym sa...

Åh, så kul!
Du är ju lite lärarinneaktig.
:)

Nisse sa...

Kim - ha ha... är jag?