tisdag, januari 08, 2008

Lite gnäll

Huu, jag måste få gnälla lite. Har sovit dåligt för min eländiga hosta väckte mig hela tiden. Lagom när man somnat så börjar det sticka i halsen och sen hostar man mer och mer tills tårarna sprutar och man måste sätta sig upp, dricka vatten, koka te. Och så bubblar min mage och är lite öm. Undrar om jag ätit nåt tokigt?

Och så är jag nervös. Ska åka i väg på mötet snart. Själva mötet är jag inte nervös för utan vad det kan leda till.

Någon som har bra tips på hur man ska lindra hosta? Någon som vill vara moraliskt stöd?

Fast om jag bortser från magen och hostan och nervöset så mår jag faktiskt riktigt bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nog din kropp som är chockad över att den plötsligt är så fri från gifter! Det går över snart. Det är vad jag tror... :)

Linda sa...

Jag har också en nervös mage -tror jag. Så jag är nog inget vidare moraliskt stöd dessvärre.

Nisse sa...

Magen lugnade ner sig efter en stund. Och mötet avlöpte väl. Fast jag är fortfarande nervös. Skriver ett inlägg om det.