fredag, januari 04, 2008

35 år

Jag hade en trevlig födelsedag i går. Mycket bättre än förra året. Will spelade Happy birthday på gitarr för mig och Boll hade ritat en teckning. Jag fick en bok av Erk och mina systerdöttrar ringde och sjöng för mig. Jag fick flera sms och telefonsamtal under dagen.

Vi gick ut hela familjen och åkte pulka och gick i skogen. Det var väldigt mysigt att gå i en snöig skog i skymningen och roligt att åka pulka.

Vi satte också ihop vårt nya soffbord. Vi har även köpt ett skåp som vi har våra dvd-filmer i. Så nu är det mycket trevligt att sitta i vardagsrummet och glädjas åt våra nya möbler.

I dag har jag handlat vin och ost som ska vara till i morgon.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooooops GRATTIS en dag för sent.
Visste att det var når igår men fick aldrig grepp om vad jag glömt.
Nu vet virrhjärnan jag..........

Anonym sa...

Tack :0)

Anonym sa...

Men kära vän med rosiga kinder! Är du född så tidigt på året!
Gratulerar.
Vin och ost - NJUT!
:)

Linda sa...

Men Guuuuud fyllde du år och jag bara babblade om mina problem?!
Vilken tur att jag ska fira dig imorgon.

Anonym sa...

Kim - ja jag skulle varit född på julafton men bestämde mig för att vänta :0) Tack!

Linda - ah, det gör inget, du ringde ju :0)