tisdag, januari 01, 2008

Den första januari 2008

Jag gillar nya år. Tänk, allt spännande som kan hända, nya bekantskaper, nya möjligheter.

Kim summerade sitt 2007 och jag gör detsamma.

2007 så...

tog jag filosofie kandidatexamen i informationsdesign
startade jag mitt företag
lade jag om min kost och började äta bra och naturlig mat
började jag äntligen läsa finska
blev vi kontaktfamilj åt J
landade jag i mig själv

Det var bara några saker, men några milstolpar. 2007 var ett år som började i kaos och slutade i lugn och harmoni.

Om jag ser in lite i framtiden så tror jag att 2008 kommer att vara det år då jag kommer att gå ner rejält i vikt och inte gå upp igen, jag kommer att må bra och känna mig tillfreds med livet, jag kommer att börja tjäna ordentligt pengar och så tror jag att året kommer att vara ett kärleksfullt och omtänksamt år och det kommer att vara året då jag lyssnar ordentligt på mig själv. Visst låter det bra?

Jag önskar er alla därute ett fantastiskt 2008. Och vet ni vad? Ni har alla möjligheter i världen att lyckas med det ni vill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som du har ett bra år framför dig.
Tack för sista raden, den behövdes idag.

Nisse sa...

Varsågod. Hoppas allt känns bra nu.