fredag, januari 18, 2008

Gott vin

Lite hänger det över mig, jobb jag måste göra. Men det är ju fredagkväll och fredagkvällar är heliga för mig. Jag får jobba i morgon istället.

Jag har druckit vinet jag fick av Linda, Therese och Anna i present. Gott! Och så har vi ätit en ganska enkel men god middag. Snart blir det efterrätt på vispgrädde och blåbär. Fast jag ska nog bara smaka lite. Om jag ens ska smaka. Får se hur jag gör.

I morgon är det dop och på söndag kalas. Mina ögon säger att jag behöver sova lite och min kropp säger att jag behöver ta en promenad i morgon. Och just nu säger jag att jag behöver sätta mig vid tv:n och titta på Grease.

PS Lärarjobbet tuffar på, inga problem hittills.

2 kommentarer:

Linda sa...

Ge mig uppdatering om vad du tycker om boken sen...

Anonym sa...

Jag har inte börjat läsa än... Men jag kommer med recension sen :0)