torsdag, november 01, 2007

Bus eller godis

Hittills har det varit ganska lugnt att ha fyra barn. De har inte bråkat alltför mycket och inte hittat på för mycket bus. Och de somnade utan större problem. Jag har godisransonerat hårt i huset så de fick lite nötter och lite mörk choklad, äppelbitar och varsitt blodigt korvfinger när de hade party. Men ingen klagade på det.

Vi har en ny dvd som man kan använda för att spola i tv-programmen. Mycket praktiskt om det ringer. Då är det bara att pausa och sen titta vidare. Och man kan spola förbi reklamen. Ja inte om man tittar direkt förstås. Så nu behöver jag inte missa Heroes för att något uppehåller mig. Jag gillar Heroes men det var bättre när det gick två gånger i veckan. Det är ju såna där klassiska jagmåstefåvetavadsomhändesen-slut varje gång. Fast i kväll är det säsongstart på Medium. Tjoho!
Nä nu är jag hungrig. Hoppas äggen är färdigkokta.

4 kommentarer:

Linda sa...

Låter som du har en TiVO, precis som Miranda i Sex and the City...jag är avundsjuuuuk.

Anonym sa...

Åh, där ser man. Jag kan är lite inne i alla fall :0)

Anonym sa...

Hoppas du äter mer än bara ägg.

Anonym sa...

jo då :0)