måndag, november 12, 2007

Lite av varje

Ny vecka, igen. Är det bara jag eller går tiden fortare och fortare? Kanske beror det på att jag har massor att göra hela tiden. Jag skulle kanske behöva ha lite tråkigt, då brukar ju tiden gå långsamt.

Det här nätverket jag är med i är verkligen toppen. I torsdags var jag på mingelmöte och tränade på att mingla med vilt främmande människor. Det var kul.

Det snöar. Jag hoppas det kommer massor av snö och att det får vara kvar ända in i februari. Jag vill åka pulka. Snart är det jul. Och jag ser faktiskt fram emot det i år. Julklappsstressen är under kontroll, julmatsstressen likaså. Det är faktiskt rätt lugnt och jag ser fram emot att bara koppla av tillsammans med familjen.

Jag skickade ju in en text till några tidningar för ett tag sedan. Fick svar på mailen från en av dem. De förstod inte vad det var, om det var en krönika eller en debattartikel eller något annat. Men de tyckte jag har talang för att skriva. Av det lärde jag mig följande: man kan inte vara nog tydlig och jag ska tro på mig själv.

2 kommentarer:

Linda sa...

Du om någon ska tro på dig själv. Du som har sådan enorm talang. Väck hästtjejen inom dig hihi.

Nisse sa...

:0) Gnägg!