lördag, november 03, 2007

Köplust

Jag håller på och gör upp en spännande och lite nervös affär med en kvinna som bor i Japan. Väntar nu med spänning på paketet som dock levereras från Sverige.

Jag har också kastat mig ut i mobilrymden och slagit mig lös på en ny mobil med navigator! Återstår att se om den kommer som den ska, om den fungerar och så vidare. Som sagt. Jag litar inte på sånt här längre.

Båda affärerna handlar om en hel del pengar och det gör mig nervös och jag känner mig slösaktig. Men det är nog väl värda investeringar till företaget. Fast nån lön blir det ju inte när alla pengarna går åt till att köpa saker. Men jag har ju en arbetande man och förhoppningsvis står det många nya kunder och väntar på mig inom en snar framtid. Om jag tror på det riktigt mycket så blir det nog så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så blir det!
Jag litar heller inte på såna här saker. Alltid är det nåt som strular.

Men nu borstar vi av oss våra negativa upplevelser och ser framåt.

Anonym sa...

Ja det är ju kul med nya prylar :0)