onsdag, november 07, 2007

Full rulle

Åh nu är det mycket. Lämnade in en kunds visitkort till tryck och lyckades naturligtvis glömma en sak. Har nu skickat iväg en ny pdf via mail och hoppas att det funkar som det ska. Hon ska nämligen ha dem i morgon. Har flera andra saker som måste fixas, plus finskan. Och så måste jag åka i väg nu och lämna barnen på deras aktiviteter. Hemma ser det ut som hej kom och hjälp mig men jag hinner inte. Måste jobba, måste plugga, måste ta hand om barnen och dessutom så hägrar mitt hemliga projekt som jag just nu är väldigt inne i.

Och jag fick reda på att hon som bor i Japan som ska skicka en sak till mig jobbar med samma saker som jag. Har till och med haft en egen firma med exakt samma inriktning. Så lustigt.

Hur hinner folk jobba? Jag menar hur hinner folk med allt jobb? Jag har jobbat sedan halv sju i morse och skulle kunna jobba många timmar till. Men nu måste jag åka. Tar med mig finskapapperna så jag kan plugga medan jag väntar på barnen. Här får inte förspillas någon tid.

Inga kommentarer: