lördag, november 10, 2007

Tenta

Idag är det tenta! Håll tummarna för mig. Jag har inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort, har istället ägnat mig åt jobb och annat.

I går skrev jag på papper så nu är det klart att pojken kommer hit. Han ska vara hos oss var tredje helg med lite inskolning i början. Igår hälsade jag på hans dagis och det var uppskattat.

I går kunde jag också hämta det jag beställt (från tjejen i Japan). En ny kamera! Eller en begagnad för att vara exakt. Men en bättre begagnad systemkamera för en hiskelig massa pengar. Den är häftig och jag är glad och jag ska lägga ut bild på den när jag hinner. Och bilder tagna med den.

Och nu är det dags för frukost och sen ska jag åka iväg i snön utan vinterdäck. Men bilen som har vinterdäck måste Erk och Will åka med för de ska ända till Stockholm. Knappast att jag släpper iväg dem så långt utan vinterdäck.

Håll tummarna för mig! Och Kim, tänk på finska hela dagen så kanske du hjälper mig. :0)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Idag? Lördag? Härregu.
Hoppas det går bra.
Det kommer gå bra.

Nisse sa...

Jag tror att det gick bra. I alla fall hyggligt.
Ja en lördag :0)

Anonym sa...

Bra! Jag satt och muttrade på finska hela dagen. :)

Anonym sa...

Tack, det hjälpte nog :0)

Linda sa...

Jag tror du får VG, tveklöst.

Nisse sa...

Linda - det har jag ingen aning om men jag hoppas förstås :0)
Känns bra att ha någon som tror på en.