fredag, maj 02, 2008

Schlagertrav




Igår var vi på schlagertrav. Det var kul. Fast trav är nog inget jag kommer att fortsätta gå och titta på. Men jag blev bjuden på champagne av mina uppdragsgivare och det var kul att se på Babsan och de andra artisterna och publiken som var stela som vandrande pinnar (även jag var ganska stel trots min röda jacka och rödrandiga t-shirt och mitt viftande med Bolls armar). Boll köpte några singlar och fick dem signerade. Babsan och Richard Herrey kom på delad första plats i kändistravet. En trevlig dag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Ja, jag läste att det var igång.
Så härligt. :)
Trav är nog inte min grej. Har aldrig varit på nåt, så vad vet jag iofs.

Linda sa...

Vad är schlagertrav egentligen? Schlagerkändisar som kör travhästar? Är inte det rätt svårt?
I morgon ska vi gå i tåget, ska bli kul. Idag ses vi på museet. Volcanos utställning är sååå fin, kram

Anonym sa...

Ska väl inte vara så svårt att övertala nummer fyra hemma hos dej eller????????
Vi kan väl höras per tel om det i början på veckan?

Anonym sa...

Kim - det kanske finns nån tjusning med trav, fast jag vet inte... du får väl prova nångång

Linda - det var små hästar.
Ja, kul att tåga i morgon!

Helena - jag ska göra mitt bästa så hörs vi av.