onsdag, maj 21, 2008

Hemligt

Känner mig lite småstressad och nervös. Har lite grejor på gång. Jag borde kanske lägga ner mer tid på en sak men risken är ju att det blir överarbetat. Man måste veta när man ska sluta. Fast jag är inte riktigt färdig, ska sammanställa allt i morgon. Har också några intressanta möten nästa vecka som jag hoppas mycket på. Håll tummarna för mig för alla tre sakerna.

Ska ta paus från jobbandet nu och åka till mina föräldrar. Ska se om barnen och jag kan ta en tur förbi ett intressant ställe som jag tänkt åka till länge.

Vad hemlig jag låter. Men jag har alltför många gånger berättat om saker innan det är klart och då har de inte blivit av. Kanske är jag skrockfull och fånig men så är det i alla fall.

Men en sak kan jag berätta. Jag ska eventuellt på seans nästa vecka. Orsaken till att jag berättar det är att jag inte vet om jag vill. Så skulle det inte bli av för att jag berättar så må det väl vara hänt. :0)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummar, tår och tassar.

Jag är också så där - vill helst inte berätta något förrän allt är klappat och klart.

Seans är spännande! Gå dit!

Nisse sa...

Håller du Sebbes tassar? :0)

Ja, jag ska nog gå på seans. Åtminstone blir jag en erfarenhet rikare.

Anonym sa...

Så du lägger ut små teasers istället så vi blir extremt nyfikna?
Jag vill gå heeeeem/Linda

Anonym sa...

Linda - Japp :0)
Känns det inte bättre än?