fredag, maj 23, 2008

Positiv energi

Det har varit en fin dag i dag. Började dagen klockan 5.50, åkte på möte och sen så in till Eskilstuna för att lämna i från mig ett lite speciellt jobb. Skönt att ha det avklarat. Nu återstår bara att vänta på resultatet. Sedan åkte jag på yoga. Yoga är bra, man får en skön positiv energi. Jag har varit lite låg några dagar. Jag vet inte riktigt varför. Troligtvis har det haft en del med jobbsaker att göra. Så det var mycket skönt att fyllas av positiv energi som lyfter en.

Jag tog också en tur förbi den trevliga lilla ost och chokladbutiken. Köpte några goda ostar och några bitar mörk choklad.

Lillebror är här och Boll ska till sin pojkvän på kalas. Jag köpte lite nya kläder åt henne som hon ska ha på festen. Will mekar för fulla muggar i garaget. Och vi ska grilla i kväll. Snart borde min älskling komma hem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det lät som en bra början på helgen.
Hoppas du hade det bra och romantiskt.

Nisse sa...

Helgen var bra fast inte så romantisk. Romantiken liksom försvinner när man har tre barn runt benen och slipar tapetskarvar. :0)

Anonym sa...

Oj, ja, det kan jag förstå.
Det blev fint och blommigt i alla fall!