tisdag, september 16, 2008

Saker att glädjas åt


Måste ju skriva ner det positiva om jag ska kunna vara positiv.

Marsipan har kommit hem igen. Hon var bara borta några dagar den här gången.
Jag har jobb. Flera pågående och några på gång.
Jag har fått ordning på några av mina datorprogram som jag har haft lite strul med.
Odessa mår bättre och bättre.

Om fem veckor åker vi till Cypern.
Jag har en ny dator.
Familj, vänner och släkt måste jag bara ta med.
I morgon får jag träffa M.

Jag har ett bra liv.

Min röda jacka som när jag köpte den satt precis för att sedan bli för trång sitter nu löst och ledigt.

Jag hittade många fina kantareller på min skogspromenad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En massa underbara saker!
Och kantareller är såå vackra, även om jag tycker champinjoner smakar bättre.

Anonym sa...

Men kantareller är gratis och så får man frisk luft när man plockar dom. Flera positiva saker :0)

Anonym sa...

AAD GÖR DU POSSITIVA NISSE,DU ÄR SÅ TYST..

KRAMIS TJEJEN ;-)