fredag, september 05, 2008

Nya tider och fullt hus

Lite nytt på sidan. Blev så trött på den.

Igår var jag i Stockholm. Stockholm är trevligt. Jag hade ett möte på förmiddagen och sen så åkte jag runt lite. Stannade någonstans på söder för att äta lunch. Hade sett fram emot en god lunch på ett trevligt ställe men hu så svårt det är att hitta restauranger där jag kan äta nu för tiden. Och jag var vrålhungrig så jag hade inte ro att strosa runt och leta heller. Blev en hamburgare utan bröd. Men det gick ju bra det med.

Åkte sen till min mammas moster som jag inte träffat på några år. Där träffade jag en syssling också. Hade en väldigt trevlig stund tillsammans med dem. Det är fint med släkt. Man kan bara åka hem till dem och ha det mysigt ihop fast man träffas väldigt sällan. Jag tycker väldigt mycket om min mammas moster. Det är gott att sitta och titta in i någons ansikte och känna sig full av kärlek och värme och tillhörighet.

Vi har ett extrabarn i några dagar. Erks ena brorson som bor hos oss just nu. Och jag är hundvakt några timmar i dag och Will har en kompis här så det är fullt hus.

Jag har massor av jobb att fixa med men är lite trött. Steg upp fem i morse för ett stormöte. Mötet gick jättebra. Men jag sov bara några timmar i natt eftersom Boll hade ont i magen och inte kunde sova. Ska i alla fall försöka få lite mer gjort i dag innan jag tar helg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I tidernas begynnelse jobbade jag på en hamburgerrestaurang. Det kom in en tös som ville ha en burgare "endast kött". Det var hemskt underhållande. Hon fick en köttbit i en låda. Sedan gick hon. :)

Anonym sa...

I tidernas begynnelse... :0)

Jag bad om bestick men det hade dom inte. Så jag åt hamburgare med papper.