torsdag, september 11, 2008

Nöjd

Jag har jobbat med en logga och jag känner mig riktigt nöjd med resultatet. Hoppas bara kunden gillar den också. Han ville ha med en bild på ett hotell och jag är ingen illustratör. Men jag fixade till det riktigt bra, tycker jag. Det är kul att sitta och pilla ihop saker men aj vad jag får ont i axlarna. Jag borde nog se över min arbetsställning.

I går träffade jag Linda över en bit mat och en trevlig pratstund. Sedan avlöstes hon av mitt skrivargäng. Vi diskuterade bland annat jämlikhet, njutbart språk och slut. Jag uppskattar dessa träffar mycket.

Det går bra med Odessa även om hon ännu behöver lång tid på sig att återhämta sig. Om det inte blir nåt krångel med de andra katterna eller nåt annat så tror jag vi behåller henne. Hon har liksom krupit in i mitt hjärta och jag har mycket svårt att tänka mig att lämna iväg henne. Fast vi har inte diskuterat saken än i familjen. Men lusten att riva ner lapparna jag har satt upp är mycket stor.

Jag har plockat bort ytterligare en tio, femton fästingar från henne. Hur många får egentligen rum på en liten katt?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är säker på att Odessa kommit för att stanna.
Riv ner lapparna!

Anonym sa...

Ja riv ner dem. Odessa bor hos er nu/Linda

Anonym sa...

Jag har tagit ner en och ska ta ner den andra också. Det bidde liksom min kisse :0)