torsdag, november 06, 2008

Här är jag

Hej vänner!

Jag har tänkt att lägga in bilder och skriva om allt möjligt sen jag kom hem från Cypern. Men det har varit mycket med jobb och annat som gjort att jag inte kommit mig för.

Nu ska jag snart ha ett möte så det blir bara en liten hälsning.

Kan ju berätta att jag var på ostprovning i tisdags och det var inte dumt alls. Och semestern var skön och jag vilade upp mig. 30 grader varmt, bad i havet varje dag, solning på stranden, god mat, vin och groggar på terrassen, många fina katter. Släppte allt vad jobb och datorer hette och det var himlans skönt.

Men nu är det full rulle igen. Fast jag är glad att vara hemma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att ha dig tillbaka!

Ostprovning minsann. Du hittar då alltid på så otippade saker.

Nisse sa...

Kim - jag är en kvinna med många järn i elden :0)