lördag, oktober 18, 2008

Resfeber

Snart åker vi. Jag är lite stressad. Har haft massor att göra på jobbet. Naturligtvis så dyker det upp en massa saker som måste göras i sista sekunden. Jag tänkte att jag skulle få ta det lite lugnt under helgen och hinna med att packa och göra färdigt inför resan. Men nu sitter jag här vid datorn och jobbar. Fast nu får det vara nog. Nu ska jag ha ledigt. Jobbet får vänta. Det är ju inte precis som att jag ska vara borta i ett år. En fjuttig vecka ska jag vara på semester och det borde nog även mina kunder klara av.

Alla fyra kissarna är hemma nu. Jag hoppas att de klara sig bra medan vi är borta. Jag har ordnat med två kattvakter så det ska nog gå bra. Men visst funderar man. Usch jag måste lära mig att slappna av och släppa kontrollen lite. Det ordnar sig, jag är inte oumbärlig varken hemma eller på jobbet eller någon annanstans.

Vi hörs när jag kommer hem.

4 kommentarer:

Linda sa...

Ha en underbar semester. Det är du värd.

Anonym sa...

Jag trodde du redan åkt.
Njut! Slappna av.

Anonym sa...

Hjärtat!
Jag sitter här och tokklickar på "uppdatera sidan" då jag vill läsa om din resa! ;-)

Hoppas du mår bra.

Jag har bloggat mkt bakom lås och bom den senaste veckan. Har du ej lösenordet så är det shameless.

Kram, du vet vem.

Anonym sa...

Jag är hemma och jag har tänkt skriva. Men jobb, jobb och lite lathet. I morgon dock då kommer det uppdatering. Och jag kom ihåg lösenordet och jag har läst. Även om jag inte hunnit kommentera så mycket som jag skulle vilja. Kram!