fredag, oktober 10, 2008

Ettårsfirande med mera

I dag så träffade jag helt oväntat på en kille som är med i den där armbrytningsklubben. Så jag ska nog ta mig dit och testa. Han dök upp på mötet med mitt affärsteam. Jag jobbar hårt i det där affärsteamet och i dag fick jag ta emot en blå namnskylt som man får när man har bidragit med flest referenser och gäster. Trevligt att uppmärksammas.

Jag fick besök här på eftermiddagen. Det ringde på dörren och där stod två välkammade herrar och delade ut Vakttornet. För er som inte är insatta så är det Jehovas som delar ut såna. Vi hade ett trevligt samtal om internet, katter och bilar. Sedan önskade de mig en trevlig eftermiddag och åkte vidare.

Snart åker vi till Cypern. En dryg vecka kvar. Det ska bli kul att åka iväg. För mig som väldigt sällan åker utomlands annat än till Finland så känns det som ett äventyr. För många andra är nog Cypern nästan vardagsmat.

I dag är det exakt ett år sedan jag lade om kosten. Det har inneburit -16 kg, -37 cm i midjan och att jag är friskare, piggare, starkare och lugnare. Grattis till mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger grattis!
Och jag hoppas Cypern blir ett fint och bra äventyr. Jag har aldrig varit där.

Anonym sa...

GRATTIS! Ha en trevlig resa;-) hoppas ni får det myssigt & att batterierna är fulladdade sen...Kramis

Nisse sa...

Tack vänner! Jag ska tanka sol och energi på Cypern.