torsdag, november 06, 2008

Glädjande möten och nyheter

Jag hade ett fantastiskt möte i dag. Det kan ge så mycket att möta en annan människa. Vi hade massor gemensamt och fick ut mycket av mötet båda två. Förhoppningsvis kommer vi att ha ett gott samarbete framöver. Det ska bli spännande!

Sitter här och jobbar med affischer och flyers till två kunder. Känner att jag verkligen måste lyckas här. En av kunderna har varit på gång att anlita mig förut men det föll på priset. Inte jag som är dyr utan kunden som är snål. Men om jag kan få chansen att visa vad jag kan så tror jag att de kommer att bli nöjda och inse att priset är värt att betala.

Jag är glad i dag! Min viktnedgång har varit lite klen ett bra tag men i morse visade vågen på ytterligare minus ett kilo. Vilken innebär att jag har gått ner 17 kg nu! Och snart, snart har jag tappat 40 cm i midjan. Visst är det fantastiskt! Och jag mår så jäkla bra.

Smör är gott för hela kroppen och lilla huvudknoppen :0)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar dig mkt lycka med den snåla kunden!
Och grattis så klart till nedgången. 40 cm är inte lite det.

Nisse sa...

Tack vännen! Det gick bra med kunden. Färdigt att beställas.

Anonym sa...

HURRA GRATTIS SNYGGING! Passa på & njut av en Trevlig helg, Hoppas vi kan ses snart ;-) Kramis

Anonym sa...

Tack! Jag ska passa på och njuta av helgen. Puss