onsdag, juni 04, 2008

Morgontupp

Min lilla Boll har ont i halsen. På grund av vad jag fick veta igår så får hon vara hemma i dag. Det är nämligen flera i hennes klass som har sharlakansfeber och halsfluss. Skoj! Än så länge så verkar det inte vara något större fel på henne så jag håller tummarna för att det bara var en liten morgontupp som hade fastnat.

Jag har efter ett tags jobbtorka och oro för hur det här ska gå fått ett jobb som jag lämnat offert på. Det visade sig dessutom vara bråttom så det gick från noll till hundra genom ett litet mail och ett telefonsamtal. Jag är förstås jätteglad. Jag måste bara ladda lite, det är därför jag skriver blogg istället för att jobba.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ladda måste man!

Hoppas det var en tupp och att han är tillbaka i hönshuset inom kort.

Anonym sa...

Dessvärre verkar det inte vara en tupp utan antagligen scharlakansfeber. :0(

Anonym sa...

Jag beklagar.
Men tur i oturen att mamman i familjen vet hur man handskas med det mesta!

Anonym sa...

Du är en smickrare :0) jag gillar att få smicker som syftar till min kunnighet, det är bättre än att få höra saker som att man är så bra på att suga kuk... jo den komplimangen har jag fått :0)