måndag, februari 18, 2008

Sammanfattning

Har haft en skön helg. Varit ute mycket, provat isen på sjön (knaaak), gått på upptäcktsfärd och lånat hund. I går bowlade vi. Min yngsta systerdotter (8 år) vann över oss allihop. Boll vann över min mamma och mig. Helt klart är bowling ett spel för barn :0)

Jag har lite nya jobb på gång vilket förstås känns jättekul. Så det är full rulle på jobbfronten. Och på alla andra fronter ungefär också.

Jag har försökt sova igen lite men ska unna mig sovmorgnar den här veckan så jag blir piggare. Och gå ut mera.

Dessutom så är jag glad för att jag gått ner ytterligare 1 kg. Dvs - 9 kg och tappat några cm till - 26 cm.

På torsdag planerar barnen och jag att ta en tur till badhuset. Jag har inte varit på badhus på hur många år som helst. Känner mig lite nervös. Borde köpa nya badkläder. Men var hittar man sånt den här tiden på året?

I dag tog barnen och jag en tur på en sjö. Japp en sjö. De har nämligen lagt ut spänger som man kan gå på. Vi hade med oss fika och jag fotograferade.

Nu borde jag jobba.

Så ungefär är mitt liv just nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har du varit vid min sjö???????????
Låter så.
Jag var inte vid den idag utan i en anna skog och är numera spionhund.
Vad som hände finns i min blogg.

Anonym sa...

Japp vid din sjö! Måste kolla din blogg :0)

Anonym sa...

Återigen grattis till jobb och viktnedgång.

Jag tror nog att Stadium eller Intersport säljer nån typ av badkläder även så här års (som om jag skulle veta något om deras sortiment...).
Lycka till med badandet. Inte heller jag har besökt badhus på många år. Men snart så... :)

Och naturligtvis ser jag fram emot bilder från, inte badhuset, utan sjön!

Anonym sa...

Kim - jag kanske kan smygfota på herravdelningen om du vill :0)

Tack för grattiset!