fredag, februari 01, 2008

Påhopp och sexbilder

Jag såg på Debatt i går i ettan. Debattprogram är ju rena snurren. Och varför ska Paolo Roberto vara med? Han har en sönderboxad spagettihjärna. kanske är det förtal men det skiter jag i. Jag är trött på att vara lagom och snäll. Han är en idiot, så det så. Bort med honom.

Det var rätt skojigt när debatten handlade om Andres Serranos utställning History of sex som visas i Alingsås. Många var mycket upprörda för det var minsann onaturlig och osmaklig sex som visades på bilderna. Jaha ja, vad för sex har ni då, skulle jag vilja veta.
Men det som var bäst var när en tjej från kristdemokraterna hade sett en bild på en ko på en äng och en flicka och tyckte först att den såg fin och naturlig ut. Tills hon upptäckte att flickan runkade av kon. Ha ha ha... hur runkar man av en ko? Jag som bor på landet och är lite mer insatt i djur och natur kan berätta att det var en hingst på bilden. Dock vet jag inte mycket om tidelag då det inte ligger för mig. Men det kanske kristdemokraterna gör. (Uff, där blev det ett påhopp igen.)

Vill ni se de hemska och onaturliga sexbilderna så kan ni göra det här.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du ryter till! Roberto kan gå och dra nåt mkt gammalt över sig. Han är allt jag ogillar i en man.

Bilderna var ju inte så chockerande... Och hun tajjar ju knappast tjuren.
Och oopps! Där fanns en man jag sett pippa på film. Mums på honom.

Nisse sa...

Vem då? Jag är nyfiken.

Hästen. :0)

Linda sa...

Inget konstigt med den där utställningen. Jag håller med om det Mian sa till oss. Hon tycker Kristdemokrater är sexfixerade. Stämmer bra det. Få människor får väl för sig så mycket konstigheter angående sex som just dem?! Jag är så trött på människor som tar sig rätten att tala om vad som är moraliskt/omoraliskt. Ja de är verkligen sexfixerade.
Paolo ja han är en riktig jöns...ja herregud vilken gammal elefant. Kan han inte bara vara tyst...det vore rätt skönt att slippa få höra hans hjärnskadade åsikter.

Anonym sa...

Rietveld. Bögskådis. Rätt kinky...

Anonym sa...

Linda - grejen med konst är ju den konstnärliga friheten och möjligheten att få folk att reagera tycker jag. Och ja, de är nog sexfixerade många av de där kd:arna. Men det blir man väl om allt som är trevligt är synd.

Kim - aha... intressant :0)

Linda sa...

Så tråkigt de måste ha det. Fast jag tror många av dem praktiserar mycket av det som de offentligt förkastar. Så onödigt eftersom det bara är att ge sig hän. Det finns ingen synd. Bara i deras sexfixerade skallar.