måndag, februari 25, 2008

Finsk sex

I dag har vi kollat på porrfilm på finskan. Eller i alla fall flera intensiva sexscener i en finsk film. Filmen heter Det onda landet och verkar vara bra. Fast jag har bara sett en bit i mitten eftersom jag missade förra lektionen.

Vad konstigt det känns att se på sex tillsammans med folk man knappt känner i ett sammanhang där man inte alls förväntar sig sex.

Jag jobbar med det spännande jobbet. Har fått godkänt av uppdragsgivaren på en av grejorna. Skönt att han gillade den. Om allt går som det ska och trycket hinns med i tid så ska det delas ut flyers som jag har gjort på Kent-konserten som är i Eskilstuna på torsdag. Häftigt!

Nu är jag supertrött efter en arbetsdag på 15 timmar. Sooooova!

6 kommentarer:

Linda sa...

Wohoo!
Fixade det sig det du ringde om?

Anonym sa...

Ja det ordnade sig. Jag gjorde lite annorlunda eftersom det inte blev bra men han gillade förslaget. Har äntligen fått till de andra sakerna också. Hoppas nu bara att allt funkar som det är tänkt för det har krånglat lite. Sen är det bara resten kvar :0)

Anonym sa...

Oj! Min enda heteroSEXuella erfarenhet var ju med en finska!

Tror jag nämnt den tidigare, men du har väl sett Flickan från tändsticksfabrien?
SÅ bra!

http://www.sfi.se/sfi/smpage.fwx?page=2700&FILMHANDLEDNINGAR=4204

Anonym sa...

Glömde ett K i "fabriken". Så det kommer här:
k

Anonym sa...

Ja jag tror jag har sett den.

Det var även homosexuellt sex i filmen men ganska så kallt. Lite banka på och sen slänga åt honom pengar. Hm... ingen romantisk film direkt.

Anonym sa...

Nog för att vi gillar sex, men romantik är ännu bättre. :)