fredag, februari 01, 2008

Listtajm

Jag känner för en lista.


1. Attrahera eller attackera?
Just nu vill jag gärna attrahera för jag känner mig lite kelen.

2. Bevara eller besvära?
Besvära kan vara kul, ja, jag vill vara lite besvärlig.

3. Cirkulera eller citera?
Citera kloka människor känns alltid bra.

4. Dinera eller duellera?
Dinera för jag börjar bli hungrig.

5. Explodera eller exponera?
Någon får gärna exponera sin hud för mig (se punkt ett)

6. Förföra eller förfära?
Förföra (se ett och fem)

7. Generalisera eller genera?
Hellre genera än generalisera.

8. Hundgöra eller hundöra?
Hundöra, ett mjukt och lent som jag kan klappa lite på.

9. Irritera eller intressera?
Irriter, irriter, irritera.

10. Jonisera eller jonglera?
Jonglera skulle jag vilja lära mig att göra.

11. Kurtisera eller konkretisera?
Kurtisera, det är inte snällt att kritisera. Men respons kan jag gärna ge.

12. Lustifika eller lingonlika?
Om jag hade en tvilling kanske vi skulle vara lingonlika.

13. Markera eller manifestera?
manifestera - upp på barrikaderna gott folk.

14. Nyansera eller nytapetsera?
Nytapetsera! Jag vill ha nya tapeter i hallen.

15. Organisera eller onanera?
Onanera, det ligger mer för mig än vad organiserande gör. Och så är det snabbare avklarat.

16. Parkera eller prekära?
Parkera - har ingen lust att köra mer bil i dag.

18. Reagera eller rekonstruera?
Reagera ska man göra när något är fel.

19. Snuttifiera eller sekularisera?
Öööööö... jag vet inte riktigt vad snuttifiera betyder...

20. Traumatisera eller trollkarlspraktisera?
Trollkarlspraktisera vore häftigt att få göra.

21. Urbanisera eller urinera?
Urinera är aldrig fel vid behov.

22. Velocipera eller vommera?
Definitivt velocipera.

27. Ångpreparera eller åskådliggöra?
Shit, ångpreparera kanske... grönsaker?

28. Älska mera eller älgfantisera?
ÄLSKA MERA!!!

29. Överreagera eller ögonlera?
Ögonlera för jag har fått presentkort på spa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Nisse var verkligen het och kelig!
Kåtheten genomsyrar hela listan + tidigare inlägg.

Nisse sa...

Jo :0)