onsdag, december 31, 2008

Dags för ett nytt år

Jag gör mitt bästa för att koppla av. Det har gått rätt så bra men inte så bra som jag trodde. När man kör på i 180 hela hösten så är det svårt att bromsa i december. Så om jag ska ge något nyårslöfte så får det bli att jag ska koppla av lite nu och då så jag inte glömmer hur man gör.

Jag har ägnat jullovet åt att sova, se på film och tv, lösa korsord och umgås med släkt och vänner. Helt okej sysselsättning.

Önskar alla ett gott nytt år 2009. För mig känns det som ett bra år, färgen är svart men inte svart som negativt utan som en blank svart raggarbil, en svart hund och snygga svarta kläder.

2009 är året då jag kommer att bli smalare, få mer pengar och njuta mer. 2009 är året då jag kommer att ta vara på det viktiga i livet och veta vart jag är på väg.

Gott nytt år!

4 kommentarer:

Anonym sa...

2009 är det nya svarta.
:)
Önskar dig allt gott.

Nisse sa...

Tack detsamma vännen!

Anonym sa...

Gott Nytt År!!!!!!!!!
Har varit inne och läst ifatt här.
Gillar det där med svart hund..........

Nisse sa...

Gott nytt år Sigge med matte.