tisdag, februari 24, 2009

Vintern är i alla fall vacker

Skoldramat fortsätter. Jag har inte hört något från Will så jag hoppas ju att det är lugnt. Men pappan som igår verkade vettig har ganska tydligt visat varför sonen är som han är.

Jag har lite svårt att komma igång med jobbandet. Det är många tankar som far runt i huvudet och tränger undan jobbtankarna. Det är så mycket jag bör göra men lite svårt att börja.

Men snön är fin. Jag tycker om snön och vintervädret som är just nu. Det är vackert ute och igår kväll så skottade Erk och jag snö tillsammans. Det är skönt att få ta tag i praktiska saker tillsammans när världen svajar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas pappan inte ställde till med nåt hemskt!

Men visst är vintern vacker ändå. Precis som du! :)

Anonym sa...

Nä inte nåt hemskt. Men lite knasigt.

Tack :0)