söndag, februari 08, 2009

Snölek


Jag har haft en givande vecka i Finland. Var i Helsingfors på möte och presenterade mig på finska vilket resulterade i skratt och applåder. Sen så handlade jag på Marimekko och Stockmanns. Ska åka dit i sommar igen och handla mer. I övrigt så blev det mycket jobb och en del umgänge med släkten. Min mormor har hamnat på en vårdavdelning och det snörpte lite i hjärtat att se henne ligga där. Men hon var glad och nöjd så det kändes ändå bra att hon får den vård hon behöver.

Barnen och jag har lekt i snön i dag. Som ni ser. Om en stund ska vi åka på bio.

Det är skönt att vara hemma igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stockmann är ett trevligt ställe att strosa runt på.

Väldigt fin snökvinna. Fina trosor också!

Nisse sa...

Ha ha... ja visst är trosorna snygga :0)