tisdag, augusti 26, 2008

Omväxlande

Mitt jobb är väldigt omväxlande. Ibland är det massor, massor , massor att göra. Bråttom, stress, stiga upp tidigt, sitta uppe sent. Andra gånger går det som en dans, klart på en halvtimme. Ena dagen sitter jag fast vid datorn timme efter timme, en annan dag så åker jag lite hit och dit och fixar små saker. Vissa dagar grubblar jag över komplicerade kunder och känner mig lite liten och andra dagar så är jag bäst, jag kan, jag vet och det blir bra det jag gör.

I dag ska jag åka iväg och fixa saker, hälsa på en kompis och njuta av livet. I morgon vet man aldrig hur det blir.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Passa på & njuta när du har möjlighet, som du säger man vet inte hur det är imorgon. ;-) kramis...

Anonym sa...

Kanske är det så livet är i allmänhet.
Men njut nu. Rejält!

Anonym sa...

Tack pojkar. Jag har haft det bra.