onsdag, augusti 06, 2008

Aj

Jag är ledsen och har ont i magen. Ledsen för att jag ska reagera sådant. För att det så lätt kan bli fel. Jag är ledsen och trött och både tom och full på samma gång. Det hänger ihop med mitt förra inlägg. Och med saker som hänt efter det. Fast allt bottnar nog egentligen i saker som ligger långt tillbaks.

Det är så lätt att tro att saker är borta, begravna, försvunna. För att de inte varit där på ett tag. Men så händer en liten sak som gör att de väller fram. Och saker antar onödigt stora proportioner och jag borde säga till mig själv att jag ska strunta i det och inte förstöra för mig själv. Men jag kan inte. Det kommer över mig och jag blir sårad ända in i själen för att jag påminns om allt som varit.

Och nu vet jag inte hur jag ska ta mig ur det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm... Nisse.
Om du vill prata av dig utan att sålla så har du min mailadress. :)

Anonym sa...

Tack vännen! Det känns gott i hjärtat.

Anonym sa...

Hello ,inte kul & känna så. Man får fundera över saker ,det viktiga är dock att se framåt med possitivitet :-) det som hänt är historia oavsett bra eller mindre bra.

jag tycker du verkar vara en stark & sund smart tjej ! (med många fler "s" )oj...
Om du vill så kan vi "snacka lite"

KRAMIS killis

Anonym sa...

Trevlig Helg & hoppas du mår bättre;-) Kramis....

Anonym sa...

Tack!