onsdag, juli 26, 2006

Jag är en fallen kvinna... men glad ändå

Jag är nervös. Ska åka och testa mig imorgon. Det är baksidan av att ha ett hett och brett sexliv. Men tänk vad bra det vore om alla kunde vara lite mer noga. Och framförallt ärliga. Om man är osäker så ska man väl kunna säga det och använda kondom. Och inte låtsas som om allt är grönt. Vi har ju varit helt ärliga mot de vi träffat. Men men... man lär sig ju i alla fall nåt.

Har varit på kalas i dag. En brorson som fyllde 7 år. Och så har vi badat. 26 grader i vattnet. Förresten såg jag två snygga bröst. När man är tjej så tror folk vanligtvis inte att man tittar på bröst och då kan man titta lite mer. Det är trevligt.

Det blev en rätt bra dag i går i alla fall. Körde in lite ved och grävde ner rosorna innan vi åkte och badade och lyckades få badet för oss själva. Tydligen så åker folk hem och äter efter kl 4. Sen körde vi in till stan och käkade thaimat. Även resturangen fick vi för oss själva. Så vi fick fönsterbord och kunde glutta på alla skojiga människor som gick förbi. Folk ser rätt roliga ut. Det är kul att sitta och kommentera. Och man börjar ju undra vad andra tycker om en själv. "Jävla snygg brud det där"... kanske de inte säger...

Uj, klockan mycket, måste sova, natti.

PS Håll tummarna för mig i morgon

Inga kommentarer: