onsdag, mars 02, 2011

Jag ler

Jag ler lite mer mot världen idag. Igår fick jag välbehövlig näring för min själ och idag har jag fått näring för mitt ego. Och icke att förakta - jag har stått med huvudet i solen och njutit av värmen.

Det är flera saker som virat in sig så där snyggt i mitt livsnystan just nu och det är en liten fröjd att uppleva saker som passar in och faller på plats. Jag är nog lite defragmenterad igen.

Einar är glad som en lärka och tuggar på sina leksaker och puttar in dem under skrivbordet så jag får chansen att krypa runt på golvet för att ta fram dem. Om jag har tur kommer min älskling hem lite tidigare än vanligt.

Det här är lycka för mig. En helt vanlig vardag som lyser lite klarare och känns lite lenare mot huden.

Puss på er!

2 kommentarer:

Kim sa...

Du är så vacker när du ler.
Jag ler i morgon, tror jag.
Om sola skiner.

Nisse sa...

Puss :0)