onsdag, maj 20, 2009

Varje dag är ny


Idag:
  • Om några timmar åker jag iväg på en liten semester tillsammans med min familj.
  • Jag har blivit invald som medlem i ett annat team i samma affärsnätverk som jag var medlem i tidigare. Annan plats, nya tider, nya möjligheter.
  • Jag har landat i mig själv och situationen som råder efter en jobbig helg och jobbig början på veckan. Flera möten i Wills skola och långa samtal med honom. Men nu känns det bättre och jag tänker att varje dag är ny.
  • En dröm och längtan som jag länge har haft har tagits till nästa steg. Från dröm till möjlighet till att snart kanske vara verklighet. Vi får se.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Ha det så gott i Tallin.
:)
Och härligt att ditt inlägg ger en massa positiva vibbar.

Nisse sa...

Tack, vi hade det fint i Tallin! :0)