torsdag, februari 10, 2011

Prada

Jag har slagit till och skaffat mig nya glasögon idag. Prada minsann. Jag känner mig nästan... fast bara nästan... modern. Jag har behövt nya glasögon ett tag så när jag gick förbi en glasögonaffär idag så spontanade jag mig och provade bågar och gjorde synundersökning och beställde.

Jag längtar efter mina glasögon. De är snygga och häftiga och jag ser mycket skojig ut i dem. Och så kan jag ju börja se igen. Kanske till och med känna igen folk på stan. Kul!

Dyra var de och jag kände mig mycket rik när jag bara slängde upp kortet och betalade hela summan på en gång fast de erbjöd mig att få delbetala. Där stod jag och köpte Prada utan att blinka. Tänka sig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Djävulen bär prada, är inte det en film? I övrigt ingen likhet;).
Men lite flärd förhöjer ju alltid vardagen.

/Ullis

Nisse sa...

Ha ha... det kanske är jag som är djävulen. :0)

Kim sa...

Oj oj! Då är vi lika "moderna" nu då. :)

Anonym sa...

Ja, jag har nog blivit smittad av dig :0)