måndag, februari 21, 2011

Ocensurerat


Jag älskar min man, han är fin. Därför bjuder jag på en bild av hans mage. Ni får blunda om ni inte vågar se naket. Jag är oändligt glad och tacksam för att jag får ha honom i mitt liv. Tänka sig att det snart är 20 år sedan vi träffades.

Jag fick höra i helgen att jag ser ut lesbisk ut. Det vet jag ju redan men det är ganska intressant att folk har så tydliga föreställningar om hur man är och ser ut beroende på sexuell läggning. Folk vill ju gärna tro att jag är superhetero eftersom jag lever ett tillsynes väldigt heteronormativt liv. Men så ser jag homosexuell ut och det blir lite svårt att förhålla sig till.

Antagligen ligger sanningen någonstans däremellan. Tror jag.

2 kommentarer:

Kim sa...

Alltså den där magen skulle man ju vilja gosa lite med.

Nisse sa...

Visst vill man! Jag gillar magar, speciellt min mans :0)