tisdag, april 07, 2009

Lite nytt

Jag är nyklippt. Känns ovant men bra. Det blir nog bra det här. Fast jag ser fortfarande för snäll ut. Får öva på tuffa miner kanske. Eller så får det bli plastikoperation. :0)

Det var i alla fall väldigt bra att bli klippt hemma hos Linda. Många skratt, en trevlig stund och inte lika nervöst.

Och min käre make så glad ut när han såg mig vilket ju bådar gott.

I morgon ska jag försöka vara ledig. Få se hur det går. Känner redan hur det hopar sig. Kanske lika bra att jobba undan en del ikväll.

Det är i alla fall himla skönt att det är sol och vårvarmt ute och att barnen är lediga. Och att det snart är påsk. Då ska jag äta gott, slappa, ha trevligt och njuta av ledighet och förhoppningsvis fint väder.

4 kommentarer:

Kim M sa...

Kort rufs?
Lugg?
Strikt page?

Hoppas du tar dig ledigt under påsk.
Det behöver du. Och få till det med karl'n!

Nisse sa...

Jag kanske lägger ut en bild. Kortare och rufsigare är det.

Jag har faktiskt varit ganska ledig. :0)

kram på dig!

Daniel sa...

Kan föreställa mej din mäktiga nya frilla!

Nisse sa...

Daniel - ha ha... mäktig var just rätt ord.