torsdag, mars 19, 2009

Sooooool

Idag har jag varit i våren. Hälsade på U och hade en trevlig pratstund och en skön promenad. Precis vad jag behövde. Vi hittade tussilago och såg fem rådjur som stod en bit i från oss i skogen.

Sen åkte jag och handlade till Bolls kalas. Hon fyller på lördag men ska ha kompisar här i morgon. I affären mötte jag en affärsbekant och vi pratade en stund och jag ska nog åka till henne och få hjälp med mina öron som är lite knasiga ibland. Jag var på ett möte på förmiddan, ett nytt jobb på gång. Och så har jag varit med i radion. Man fick ringa in och det gjorde jag utan att tänka mig för. Och där satt jag sen och pladdrade glatt om LCHF.

Jag har också hållt i små tvillingbäbisar i dag. De skrek lite och ville ha mat. Jag fick hålla i den som för tillfället inte blev matad.

Promenad i solen och positiva upplevelser är fint. Jag har mått lite lesset ett tag men nu känns det bättre. Snart kommer min älskling hem också och då ska jag nog föreslå en promenad. Solen går ju inte ner riktigt än.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk om jag fått höra dig på radio! Så spännande!

Gott att det ledsna humöret vänt. Hoppas det fortsätter så.