fredag, mars 13, 2009

Jag tror att det är dags för vår snart


Det är skönt att det är fredag. Jag är trött. Igår så var jag i Stockholm hela dagen och gick mycket. Jag och en kollega hade trendspaning inför vårt projekt. Det var kul och givande men också tröttande. När jag kom hem på kvällen så var jag dessutom tvungen att förbereda saker till ett möte så jag kom för sent i säng och steg upp 5.30 i morse.

Jag gick nästan på Di Leva igår. Han var en uppenbarelse. Ungefär som den där mannen som åker runt i en stor klänningliknande sak i Men in Black.

Jag är lite förvirrad så jag tror att jag ska ta helg och lägga mig i soffan och läsa istället för att försöka få ordning på jobbandet.

Ha det skönt vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas helgen var bra!
Ja, det är dags för vår. Och Di Leva är en ljuv uppenbarelse. Trendspaning låter kul förresten.

Anonym sa...

Helgen var bra. Och det var vår igår. :0)